loading...
میکس کده
علیرضا بازدید : 79 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Fonter Pro – Best Font manager بهترین برنامه برای مدیریت فونت‌های دستگاه اندرویدی شما می‌باشد. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید هم فونت‌های سیستم و هم فونت‌های برنامه‌های مختلف را تغییر دهید. هزاران فونت مختلف در این برنامه برای استفاده گنجانده شده است.

علیرضا بازدید : 92 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

از Google Earth برای پرواز در سراسر سیاره ای که همه ما در آن زندگی می کنیم بهره گیری کرده و تنها با یک انگشت به هر مکانی که می خواهید سفر کنید . بی شک گوگل ارث محبوب ترین و کامل ترین نرم افزاری است که می تواند کره ی زمینی را که با بهره گیری از تصاویر ماهواره ای واقعی و کیفیت بالا ایجاد شده است برایتان به نمایش در آورده و حتی اطلاعاتی بسیار جالب را درباره مکان های مشهور شهرهای مختلف در اختیارتان قرار دهد . نمایش ساختمان های معروف به صورت کاملا سه بعدی نظیر تاج محل در هندوستان ، خانه اپرا سیدنی در استرالیا و تندیس آزادی در نیویورک شما را بی آنکه به شهرهای یاد شده سفر کنید به آنجا خواهد برد .

 

علیرضا بازدید : 85 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

با استفاده از برنامه ضبط صدای پیشرفته Hi-Q MP3 Voice Recorder (Full) گوشی هوشمند خود را به یک دستگاه ضبط صدای درجه یک تبدیل کنید. این برنامه با داشتن ویژگی‌های فراوان و گزینه‌های سفارشی سازی، کنترل کامل ضبط صدا را به شما می‌دهد.

ویژگی‌ها : 

شروع، مکس و ادامه ضبط با استفاده از ویجت

تغییر بیت ریت تا ۳۲۰kbps

قابلیت انتخاب میکروفون جلو و عقب

مدیریت آسان فایل‌های ضبط شده

انتقال و به اشتراک‌گذاری در یک چشم بهم زدن

 

 

علیرضا بازدید : 77 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Sound & Voice Recorder – ASR یکی از بهترین و قدرتمندترین برنامه‌های ضبط صدا برای اندروید است که به صورت مجانی ارائه شده و به شما امکان می‌دهد بدون هیچگونه محدودیتی به ضبط صدا بپردازید.

علیرضا بازدید : 115 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

اگه راننده هستید و هنگام رانندگی مجبورید از موبایل استفاده کنید این نرم افزار به شما کمک میکند

 

Car Dashdroid – Car dashboard باعث می شود تا شما رانندگی را ساده تر و آسان تر انجام دهید و در واقع آسان تر رانندگی نمایید. بدون شک نگاه داشتن مدت زمان زیاد چشم بر روی جاده بسیار خسته کننده می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما عزیزان می توانید به راحتی از فرمان های صوتی بهره بگیرید. این نرم افزار از فرمان های صوتی متعددی نیز پشتیبانی می نماید. برای اجرا کافی است حالت خودرو را انتخاب کرده و سپس کار با نرم افزار را آغاز کنید. به عنوان مثال می توانید در سریع ترین زمان ممکن به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید یا شماره گیر را در یک ثانیه باز نمایید. هر چیزی که مربطو به خودرو و جاده است را می توانید در یک ویدجت قرار داده و سپس از آن استفاده نمایید.

علیرضا بازدید : 95 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

اگه آدم فراموش کاری هستید و نام کاربری و رمز حساب های اینترنتی تون رو فراموش میکنید به هیچ وجه این نرم افزار رو از دست ندید

 

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

LastPass Password Mgr یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که به شما کمک می کند بتوانید پسورد های مختلفی که دارید را به سادگی ، سرعت و امنیت بالا مدیریت نمایید .

ویژگی ها :
– طراحی شده به صورت داخل مرورگر که امکان پرد کردن خودکار اطلاعات فرم ها مربوط به هر سایت را فراهم می آورد .
– قابلیت تولید پسورد های ایمن
– اضافه ، ویرایش و حذف اطلاعات یک سایت
– امکان افزودن تصویر‌، صدا و نوشته برای هر پسورد
– و …

علیرضا بازدید : 91 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

 

۳۶۰ Mobile Security یکی از قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های آنتی ویروس و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که هم اکنون در مارکت با دارا بودن امتیاز ۴.۷ در رده ی بالاتری نسبت به برنامه های آنتی ویروس دیگر می باشد و ما امروز قصد معرفی آن را برای شما داریم! ۳۶۰ سکیوریتی انتی ویروسی قوی برای محافظت از اسمارت فون و اطلاعات شما در مقابل جدیدترین ویروس ها ، بدافزارها و ویروس های ساخته شده است و با نصب ان می توانید گامی اساسی را در زمینه ی امنیت برای گوشی خود بردارید. ۲۷۵ میلیون کاربر تا به امروز این نرم افزار را نصب کرده و متوجه شده اند که این انتی ویروس با حجم ناچیز خود دارای قدرت زیادی است و آن را به کاربران دیگر پیشنهاد می دهند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 593
  • بازدید سال : 2,444
  • بازدید کلی : 12,892